God Jul!

Nu har jag kommit hem efter en lång dag med julfirande och ska avslöja vad som fanns i lucka nummer 24. :)

I den allra sista luckan fanns en Polynesia Monoi Body Balm, som Body Shop beskriver på detta sätt:
Vill du njuta av en lite kraftigare och krämigare fuktighetsbevarare är det Spa Wisdom™ Polynesia Monoi Body Balm du ska applicera och massera in på huden. Här finns inte bara ljuvligt tropiskt doftande monoiolja, den är dessutom fullt av fuktighetsbevarande, mjukgörande och vårdande ingredienser.

Detta var alltså den allra sista luckan och det känns riktigt tråkigt. Body Shops julkalender är något som verkligen lyser upp i december och jag kommer sakna det riktigt mycket! Årets kalender innehöll ett antal gamla favoriter men även mycket nya produkter som ska bli spännande att testa. Ur Spa Wisdom serien har jag inte köpt många produkter men i år fanns det rätt mycket från den serien och det ska bli roligt att testa och förhoppningsvis hitta lite nya favoriter!

Kalendrarna finns i tre storlekar och jag har haft den största som kostade 1200:- och det var den verkligen värd! Värdet på kalendern var minst 2354:- och det var den som sagt absolut värd. Skulle ha köpt en var av de andra storlekarna också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0