Chocomania Lip Butter.

Jag har ju visat min Body Shop-hylla tidigare och jag skulle påstå att den snarare fylls på än att den töms. Jag är något beroende, det erkänner jag, men jag försöker verkligen tömma lite. Speciellt eftersom jag inte ens har alla mina produkter där - det är bara en del av de oöppnade produkter jag har här hemma. Så i ett försök att vara flitig med att använda mina grejer så tänkte jag att jag skulle köra en recension om dagen från och med idag!

Den första blir Chocomania Lip Butter som beskrivs såhär av Body Shop själva:
Chocomania Lip Butter är perfekt för handväskan när du vill ha nära till en frestande och fuktighetsbevarande njutning. Gör dina läppar mjuka och intensivt chokladdoftande med sin krämiga formula.


Positivt:
* Luktar gott, lite syntetiskt bara
* Känns skönt och "smidigt" på läpparna
* Återfuktande

Negativt:
* Smaken!! Den smakar riktigt illa, bara massa kemikalier och det är rätt svårt att undvika att få in lite i munnen eftersom man har det på läpparna..
* Förpackningen, jag föredrar förpackningar till produkter som man har i ansiktet där man slipper ha ner fingrarna i burken.

Allt som allt så tycker jag att det är en bra produkt men smaken drar verkligen ner helheten för mig. Chocomania Lip Butter får 6/10 av mig, utan den hemska smaken hade det blivit minst två poäng till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0