Honey Bronze Brilliance Powder.

Idag blir det en recension på Honey Bronze Brilliance Powder, det är en bronzer som har en inbyggd pensel där pudret kommer ut - man applicerar alltså direkt från produkten. Denna bronzer kan användas på hela kroppen och är enkel att applicera. Ett tips är att ta i håret, det ger ett fint guldigt glimmrande.

Body Shops produktbeskrivning:
Ett puder för kinder och nyckelben – lyster och glöd på nolltid! Ge din hudfärg det lilla extra med det här lättapplicerade pudret. Den inbyggda penseln gör det ännu lättare att få lystern på plats.

 

Positivt:
* Lätt att få jämn

* Ger ett riktigt fint lyster

* Går att använda både på kropp och ansikte (och hår)

* Smidig förpackning

 

Negativt:
* Håller kanske inte jättelänge (speciellt i håret vill det inte riktigt hålla sig kvar)

 

Honey Bronze Brilliance Powder tycker jag är en bra bronzer, den är lätt att slänga ner i väskan om man vill applicera igen under dagen/kvällen. En sak som är viktig att tänka på är att det syns olika mycket i olika ljus, i solen syns det bäst, så man bör vara någorlunda försiktig med appliceringen beroende på vilket ljus man befinner sig i! Detta misstag har jag nämligen gjort en gång. ;)

Jag ger Honey Bronze Brilliance Powder 9/10 och vill nog påstå att detta är den bästa bronzing-produkten som jag testat än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0