Pomegranate & Raspberry Body, Room & Linen Spritz.

Dagens recension blir för Pomegranate & Raspberry Body, Room & Linen Spritz. Som alltså är en doftspray som kan användas på kroppen, i hemmet och på lakanen. När jag använder den är det oftast "i luften" här hemma i lägenheten för att få en härlig och ren doft!

På Body Shops hemsida står detta om produkten:
Den innovativa Body, Room & Linen Spritz är perfekt för att spraya doft i hallen, på sängkläderna eller till och med på kroppen – allt för en lite mer omedelbar doft. Pomegranate & Raspberry har en lockande doft som består av toppnoter från röda vinbär och granatäpple, svartvinbärsextrakt och härligt frisk eterisk olja av citron.

 

 

Positivt:

* Luktar fantastiskt

* Räcker länge - både själva flaskan och doften

* Fin flaska

 

Negativt:

* Priset kanske är lite mycket i jämförelse med många liknande produkter på t.ex. ÖoB

 

Jag älskar denna doftspray och trots det något höga priset (125:- för 100 ml för denna doft) så tycker jag att det är värt det. Hellre en något dyrare spray som faktiskt luktar gott istället för en billig som luktar billigt! Pomegranate & Raspberry Body, Room & Linen Spritz får 9/10 av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0