Träning.

I förra veckan köpte jag träningskort på Sportlife. Jag avslutade hos mitt förra gym eftersom jag inte riktigt vad nöjd vilket resulterade i att jag inte tränade särskilt mycket. Nu ska jag träna minst två dagar i veckan och blanda både kondition och styrka på gymmet med olika typer av pass. Min älskling Nettis har också kort på Sportlife så vi kommer också träna en del tillsammans, hon är min lilla PT!


Idag efter skolan var jag och tränade och känner mig väldigt duktig för jag tycker att jag gjorde riktigt bra ifrån mig. Himla skön känsla! :)

Nu ska jag slappa och titta på senaste avsnittet av New Girl.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, jävlar vad jag ska träna dig! Du älskar mig och att träna <3

2012-04-11 @ 22:44:43
URL: http://nettielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0