Across the Universe.

Det var dags att fixa naglarna igen! Denna gången blev det ett lack från Deborah Lippman och förmodligen det dyraste lacket i min samling eftersom det inte är köpt på rea eller på internet utan på NK. Hua! Men när jag tittar på mina naglar nu så tycker jag absolut att det var värt varenda krona!
 
Det är så otroligt vackert (och som vanligt för nagellack så gör bilderna det inte rättvisa). Lacket har en mörkblå bas med glitter i turkost, ljusblått och grönt. Typ. Det ser ut som något jag skulle vilja bada i! Jag är verkligen, verkligen nöjd med hut det ser ut och hoppas på att det kommer hålla bra också.
 
 
Utan blixt.
 
Med blixt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0