Bodycombat.

Idag var jag och Nettan på Bodycombat för första gången. För längesen såg jag detta passet medan jag stod på crosstrainern och tyckte att vi borde testa det. Herre min Gud va svårt det var. Jag hängde inte med för fem öre. Men jag och Nettis blev i alla fall riktigt svettiga och det är ju positivt!
 
Har inte bestämt mig än om det är ett pass jag vill testa igen eller inte. Förhoppningsvis så blir det ju bättre och lättare att hänga med efter några gånger, men jag vet inte om jag tyckte att det var roligt eller inte än. Får fundera på det. ;)
 
 
Ett fartfyllt konditionspass med olika rörelser inspirerade av kampsport såsom Karate, boxning, Taekwondo, Muay thai och Tai Chi. Drivande musik får dig att släppa loss och bränna kalorier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0