Fem.

Här kommer de senaste fem produkterna som jag tagit slut på. Alla fem kommer från Body Shop denna gången. Surprise, surprise.
 
 
Peppermint Intensive Foot Rescue - fotinpackning som används någon gång per vecka för att ge fötterna extra återfuktning. Älskar doften på denna serien, mintigt passar bra till fötter av någon anledning!
Vitamin E Facial Oil - BÄSTA för oss supertorra stackare. En riktig räddare i nöden under höst och vinter när ansiktet behöver lite extra kärlek. Blandar oftast den med min nattkräm, men man kan också ta ett eget lager av den.
All-in-one Face Base - Denna foundation använder jag till vardags och är en favorit! Enkel och snabb att lägga på och ger ett bra resultat. Här finns en gammal recension på den.
Cranberry Joy Hand Cream - handkräm från julkollektionen som luktar tranbär. Detta är inte årets variation så den ser inte ut så i butik. Den har varit min "handväske-handkräm" och den luktar gott och återfuktar. En vanlig väldoftande handkräm bara!
Tea Tree Blackhead Exfoliating Wash - Ansiktsskrubb som egentligen inte alls passar min hudtyp. För uttorkande för min torra hy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0