Kundklubbsdagar på Body Shop. <3

Nu är det kundklubbsdagar på Body Shop så jag och Nettan träffades självklart för att shoppa lite. ;)

 

Man fick 20% rabatt på en vara och om man handlade över 400:- så fick man en present också. Jag köpte Nutriganics Youth Drops och när man köpte den fick man en necessär med fyra reseprodukter från serien Nutriganics; Smoothing Day Cream, Smoothing Night Cream, Foaming Facial Wash och Refreshing Toner. Perfekt inför vår London-resa! :) Sen köpte jag en Cleansing Gel i samma serie.

 

 

Jag köpte en Strawberry Hand Cleanse Gel också, de är så himla bra! Till skillnad från de flesta handdesinfektioner så luktar den inte massa stark alkohol utan mer som en god drink! Gåvan som jag fick eftersom jag handlade över 400:- var en shower gel och en body spritz från SPA Wisdom. Fick även ett test på Shea Body butter och skänkte 10:- för ett skolkit till en flicka i Kongo! Body Shop är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0