Models Own - Indian Ocean.

Har precis målat naglarna med ett av de nagellack jag fick på posten igår. Det var inte så mycket pigment som jag hade hoppats och nästa gång tror jag att jag testar med ett lager vitt eller så under och ser om det blir mer färg. På bilderna har jag tre lager av lacket och jag är verkligen nöjd trots att det inte var riktigt som jag hade tänkt mig.
 
Innan jag beställer ett nagellack googlar jag alltid så att jag får se bilder på andra som tagit kort på sina naglar och inte bara färgen på flaskan eftersom det ofta inte ger en rättvis bild av färgen. Bilderna på detta lacket var mycket mer täckande tyckte jag och nu vet jag varför.
Gick in och läste på några av bloggarna där de lagt upp bilder på detta lacket och insåg att nästan alla hade något lack under. Så om man ska vara smart som jag och kolla upp lacket innan man köper så bör man kanske tänka ett steg längre än vad jag gör. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0