Body Shop - London

Självklart passade jag på att shoppa loss inne på Body Shop i London! Det var sååå mycket billigare är här hemma i Sverige så jag kunde knappt hålla band på mig själv. ;)

 

Köpte shower gel, hand cleanse gel, beautifying oil och body butter i satsuma. Luktar så himla gott!

 

 

Sen köpte jag en chocomania body scrub, nutriganics dagkräm, nattkräm och serum och en peppermint intensive foot rescue.

 

 

Köpte också en doftspray, all-in-one face base (foundation), ögonbrynspenna och ett hemp lipbutter. Fick min favorit mascara på köpet, yay.

 

Jag var mer än lite nöjd med detta kan jag lova! Allt detta var också så billigt att det är värt att åka till London bara för att shoppa på Body Shop. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0