Camomile Gentle Eye Make Up Remover.

Dagens recension blir på Camomile Gentle Eye Make Up Remover. Det är en mild sminkborttagning helt enkelt. Jag vet att min kära vän Jessie tycker att den svider mycket, så vad som är milt är väl individuellt - själv tycker jag att det svider mindre i ögonen av denna än andra jag testat tidigare.


Body Shops produktbeskrivning:
En mild lotion som effektivt tar bort ögonmakeup samtidigt som den är mild och mjuk mot området kring ögonen och ögonfransarna. Lämplig för alla hudtyper.

 

 

Positivt:
* Mild (enligt mig i alla fall)
* Tar bort smink snabbt och effektivt
* Räcker länge

Negativt:
* Priset, man bör hitta en likvärdig produkt till ett bättre pris.


Jag tycker att det är en bra sminkborttagning, i första hand så tycker jag att den är bra eftersom den är mildare än de jag använt tidigare. Att slippa att ögonen svider massa är ju definitivt ett plus tycker jag! Annars så känner jag kanske lite sminkborttagning som sminkborttagning... Jag tycker om att köpa bra produkter som känns lite lyxigare och då får de absolut vara dyrare än de vanliga budget märkena, så länge man märker att de är bättre. Därför får Camomile Gentle Eye Make Up Remover "bara" 6/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0