Ellos.

Idag handlade jag lite på Ellos. Generellt så är jag inte direkt ett fan av Ellos, jag tycker att deras kläder ofta verkar vara rätt dåligt designade och ja, inte särskilt fina. Men självklart kan man även hitta guldkorn där!

Idag fick jag reklam hem från dem där jag hittade något som jag ville köpa till Nettan eftersom jag är en så himla fin vän och eftersom hon hatar överraskningar. Mohahaha! ;)

 

 

Jag köpte mig i alla fall en klädställning som kostar 499:- och detta var tyvärr den bästa bilden på den. Eftersom Ellos har vita bakgrunder på sina bilder så ser man knappt vita produkter på deras sida - lite irriterande.

 

 

Köpte detta nagellack som Linda bloggat om ett par gånger.

 

Även ett par träningsbyxor fick jag köpa, de var till och med på 50% rea. På bilden är de ju bakifrån såklart. :P

 

Köpte även det som är en överraskning till Nettan och eftersom hon läser mig blogg skulle det vara väldigt dumt att avslöja vad det är. Men känner jag henne rätt sitter hon väl och kollar igenom hela Ellos sida så fort hon får tillfälle, haha!


Kommentarer
Postat av: Chokladbollen

Waaa äckligt snyggt nagellack!! Jag MÅSTE få sno det lite :D

2012-05-28 @ 15:36:42
URL: http://sawibe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0