Världens bästa ballerinor!

För ett tag sedan köpte jag ett par ballerinor på H&M. När de kom hem tyckte jag att de verkade så bra att jag köpte den andra färgen också (när den var på rea till och med). Nu är jag SÅ nöjd att jag gjorde det.

 

Dessa små gulliga skönheter är de mest bekväma par ballerinaskor som jag någonsin använt. Jag har kanske inte världens mest känsliga fötter som jag vet att vissa andra har (= Jessie), men brukar ändå rätt lätt få skavsår. Nu när det har varit så galet varmt så har jag typ levt i dessa skor och mina fötter mår hur bra som helst!

 

Generellt så har H&M rätt dåliga skor som gör jätteont så jag är verkligen supernöjd! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0