Vitamin C Eye Reviver Duo.

Dagens recension blir på Vitamin C Eye Reviver Duo som är en ögonkräm med två olika användningsområden. Om jag ska vara ärlig är jag lite dålig på att använda den eftersom jag inte riktigt förstår grejen med ögonkrämer. Märker ingen skillnad om jag använder eller inte.

Såhär beskriver Body Shop produkten:
Huden runt ögonen ska självklart få sitt när det gäller lyster, med två produkter i en! Den tvåändade flaskan har en skön gel med roll-on i ena änden, för att friska upp huden, medan krämen med sin applikator i andra änden verkar fuktighetsbevarande och hjälper till att minska intrycket av mörka ringar.

 

Positivt:
* Skön och svalkande

 

Negativt:
* Märker ingen skillnad om jag använder den eller inte

Kom på medan jag skrev detta att jag inte direkt har några starka känslor över denna produkten. Det enda jag egentligen tycker är att den sidan med roll-on är svalkande och uppiggande, vilket är skönt på morgonen om man är trött. Jag har inte problem med mörka ringar under ögonen och märker ingen skillnad med denna produkten. Vitamin C Eye Reviver Duo får 5/10 av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0