Nelly igen..

För ett par dagar sedan skrev jag om hur fantastiskt inkompetenta jag anser att de är hos Nelly och tänkte bara följa upp detta. Idag fick jag min nya beställning på nagellacket från China Glaze som jag beställt tidigare, då magneten saknades. I detta paketet fanns magneten med men nagellacket saknades. Jag är så jävla less alltså!!!
Dessutom har jag haft problem med att göra min retur eftersom jag inte har en skrivare. På jobbet skrev jag ut returnotan men missade att skriva ut en adresslapp som man visst skulle ha också. Då mailade jag till Nelly igen och frågade vad man ska göra om man inte har tillgång till skrivare och alltså inte kan skriva ut någon adresslapp. Deras svar?
"Denna returfraktsedel/adresslapp hittar du på samma ställe som du skriver ut returnotan från. Se till att din webbläsare inte blockerar "Popups".
Om du har fortsatta problem med att hitta denna så ber jag dig att återkomma med din mail, därefter kommer vi maila det till dig."
VA??? Har inte skrivit något om att jag inte hittar adresslappen utan skriver tydligt (tycker jag i alla fall) att jag inte har tillgång till skrivare och undrar om man kan göra något åt saken. Det finns knappt ord att beskriva hur dåliga dom är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0