Nelly.

När Nellys Midseason Sale startade så köpte jag ett par saker. Det blev en klänning från Elise Ryan, ett par supersöta Hanky Panky, ett nagellack från Collistar, ett magnetic-lack från China Glaze och en ögonskugga. När jag fick hem paketet blev jag tyvärr rätt besviken. Ögonskuggan köpte jag eftersom man skulle få ett nagellack på köpet och nageloholic som jag är ville jag självklart testa och se vad för spännande färg man kunde tänkas få! I mitt paket fanns dock inget extra nagellack eftersom de var slut, trots att det stod i min leveransorder att ordern var packad med nagellacket (antar att de som jobbar på Nellys lager är fulla på arbetstid). Sedan fattades det även en magnet till mitt China Glaze-lack.
 
Sedan har ju Nelly det jobbigaste retursystemet jag varit med om. Man måste retunera via hemsidan och skriva ut en retursedel, alltså måste man ha tillgång till skrivare vilket är rätt efterblivet om du frågar mig. Sedan måste man lägga en ny order på hemsidan för att kunna byta. Visst Nelly betalar returfrakten då det är deras personal som inte skickat med en magnet men då måste man ju betala frakten igen när man beställer ett nytt ändå!
 
Just nu är jag sjukt missnöjd med Nelly och känner att det tyvärr ofta även tidigare blivit problem när jag handlat hos dom. Hoppas att Nelly skärper till sig och att deras kundtjänst, som hanterade mitt ärende väldigt mysko, blir bättre snarast! (Ursäkta argt och bittert inlägg, haha!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0