One Tree Hill.

Nu har jag precis sett klart det sista avsnittet av One Tree Hill. Det tog ett tag, men jag lyckades ta mig igenom alla nio säsonger, phew! Eller, det har väl tagit ungefär två månader, så det kanske inte är så lång tid med tanke på hur mycket det har varit att se. I alla fall så tycker jag att det slutade fint, även om jag var lite besviken på Lucas gästspel för några avsnitt sedan. Han och Peyton borde liksom ha varit med på något hörn ändå. Tycker dock fortfarande att slutet på säsong fyra var ett perfekt slut egentligen.
 
Det är sjukt när man tänker på att vissa av skådespelarna har gjort den här serien i nästan tio år. Det är väl typ lika länge som Vänner. Efter att ha spelat samma karaktär så länge så måste det kännas väldigt konstigt när det tar slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0