Bodybalance.

Idag skulle jag och Nettan tränat yoga men eftersom den instruktören var sjuk (tror jag) så ersattes yogan av Bodybalance. Denna typen av träning är egentligen inte alls min grej och jag var egentligen inte så taggad på att köra yoga, men Nettan tvingade mig. ;) Bodybalance är typ en mix av yoga, pilates och thai chi och det var faktiskt jobbigt. Jag var i och för sig helt slut idag på grund av ett eller två glas vin för mycket igår så jag var inte direkt i toppform. Men det var en del rörelser som var jobbiga och sjukt mycket träning för benen. Jag som precis blev av med träningsvärk i benen som jag haft i en vecka..
 
Hur som helst så antar jag att jag blev lite posivitv överraskad eftersom det ändå var jobbigt och man blev svettig, men det är ändå inte riktigt min grej. Det här med att "andas in genom näsan" och avslappning och så vidare är inte för mig. Fort ska det gå och helst ska man kunna göra ungefär fem saker samtidigt, ingen tid för att slappna av! ;)
 
 
Hitta inre och yttre energi och harmoni. Stressa av med ett psykiskt och fysiskt välgörande pass. Ett pass där vi tränar styrka, rörlighet och balans med fokus på andningen till skön och avslappnande musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0