Bodypump.

Idag fortsatte jag och Nettan på vårt quest: att testa alla gruppträningsformer på Sportlife. ;) Idag var det Bodypump som testades. Första gången jag ens hållt i en skivstång kan jag erkänna! Passet var roligt men kanske inte helt fantastiskt. Vissa gånger när jag (Nettan också) tog den lättaste vikten så kände man att man kunde klarat mer, men eftersom det var första gången så var det ju väldigt svårt att veta. Det lär vi oss om vi går fler gånger. Jag var typ livrädd men på det stora var jag nöjd i alla fall. Den största nackdelen var nog att det var så mycket folk där att man nästan inte fick plats!

 

Sjukt coola "slogans".. haha!

 


Här jobbar du med skivstång och viktplattor till energifylld musik. Du tränar upp styrka och uthållighet i hela kroppen på ett enkelt, utmanande och framförallt roligt sätt! Kom i form snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0