Megatrosor!

Idag har jag varit i skolan och jobbat med min grupp. Vi var rätt effektiva och blev klara redan 11:30. Sedan dess har jag haft tvättstugan och haft roligt. På tal om tvättstugan så undrar jag såhär: i TV-serier och filmer har alltid tjejer megastora trosor och skyller på att "it's laundry day", eller hur?
 
Jag tvättar i princip endast när jag behöver rena underkläder, den delen förstår jag. Men jag har ett problem som är tvärtom mot deras "oj, jag måste ha megatrosorna på mig!". När det är dags att tvätta så har jag bara kvar massa obekväm spets och volanger och skit. (Med obekväm spets menar inte Hanky Panky och annan skön spets!)
 
Eh, ja detta var sjukt random kanske. Men jag tror och hoppas att jag inte är ensam om detta otroligt viktiga problemet. ;P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0