Trött tjej..

Idag gick jag upp klockan 7 för att ta mig till dagens seminarium. Det gick bra, som tur var, och vi fick till och med veta att en av frågorna på tentan kommer att handla om det vi pratade om idag. Efter skolan gick jag med Caroline och tog en lunch på Subway. Gott!

Sedan var jag hemma en timme eller två, för att sedan ta en powerwalk till Brunnsparken där jag springer in i Nettis! Galet! Hon var på väg till sin nagelkurs och jag skulle träffa en tjej som jag köpte en bok av (till skolan). Efter det hoppade jag på en buss hem till Katja. Där bjöd Katja på middag och vi pratade om en provsjungning jag ska ha nästa vecka. Katja hjälpte mig att välja vilken låt jag ska sjunga och så pratade vi lite allmänt om kören som jag ska provsjunga för eftersom Katja redan är med i den. Får se om jag kommer med eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0