Fem.

Här är fem använda produkter. Har varit lite seg på att blogga om dessa eftersom jag haft det lite rörigt det senaste. Har redan tre eller fyra produkter till som tagit slut om jag ska vara ärlig. :P
 
 
Eight Hour Cream Intensive Moisturizing Hand Treatment - Elizabeth Arden. Jag tycker absolut att denna handkräm är bra. Den är återfuktande, absorberas snabbt så man slipper känna sig "klibbig" och den luktar gott. Men kommer förmodligen inte köpa den igen då jag anser att det finns betydligt billigare produkter med samma resultat.
Nail Serum - Depend. Serum till naglarna som ska tillföra fukt. Äh, jag vet inte om jag märkte någon större skillnad när jag använde denna. Det kanske är mig det är fel på, men när det gäller nagelvård så köper jag absolut inte något från Depend längre!
Hydra Sensitive Deodorant - LdB. Min favvo deo. Luktar gott och är bra för oss med lite känslig hud under armarna. Tyvärr har jag använt den så länge att jag fått för mig att den luktar svett. Kanske också är bara jag som är konstig, haha! Egentligen luktar den gott och lite äpple (tror jag?) men jag har som sagt använt den för länge. :(
Chocomania Body Scrub - Body Shop. Åh, bästa scrubben tycker jag. Luktar mums och känns härlig på kroppen. Den är lite oljig och återfuktande samtidigt som kornen i scrubben är ganska ordentliga och inte sådär mesiga som vissa är!
Coconut Lip Butter - Body Shop. Jag tycker ju egentligen inte om förpackningar där man måste ner med fingrarna, skulle t.ex. aldrig ha en sådan i handväskan. Men själva produkten är väl trevlig, luktar gott trots att jag är lite trött på kokosnöt för tillfället. Kanske att jag egentligen föredrar mer återfuktande produkter med mindre doft och därför blir inte detta en fantastisk produkt i mina ögon. Den duger till att ha stående vid datorn och slänga på lite när man känner att det behövs men inte till att använda dygnet runt så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0