Garderob.

Jag kämpar och sliter för att få ordning på mina kläder. Det är verkligen inte det lättaste. Har fått en kartong fylld med bälten, kläder och väskor än så länge och det känner jag mig väldigt nöjd över. Innan kunde mina stackars kläder inte ens andas men nu är det luftigt och gott om plats. Mina väskor var en stor stökig massa men nu är det bara några stycken som får vara kvar i lägenheten. I väskorna hittade jag sjukt mycket roliga grejer också! Man är något slarvig när man hittar cirka fem år gamla saker i en väska kanske...

 

MYCKET luftigare än tidigare. <3

Detta fanns i väskorna som slängs upp på vinden. Bland annat en huvudnyckel till hotellet jag jobbade på i London och tegelstens-hårda tuggummin..

Detta fanns i väskorna som fick vara kvar i garderoben. Mycket spännande grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0