Min vecka än så länge.

I måndags hade jag seminarium 8-10 och sedan jobbade jag 13-22. Inte så himla roligt. I tisdags träffade jag pappa på morgonen och valde nya glasögon. Sedan tvättade jag kläder hela dagen och försökte fixa lite med mina byråer mellan maskinerna. Sedan kom mamma och lillebror på besök och jag bjöd på god middag. Det blev toast med räkröra och avokado till förrätt och sedan min supergoda kycklinggryta. Mums! På onsdag var det seminarium och massa pluggande. Läste Zlatan inför seminarium och använde mig av "plugga massa, ät brownie efter"-metoden. Idag träffade jag Evelina, vi åt lunch på Tre Indier och snackade lite skit. Sedan åkte vi in till stan och jag träffade Jessie. Vi fikade på le pain Français och catchade up. Åt superfina och goda hjärtformade bakelser. Innan och efter allt mys med mina tjejer rensade jag bland mina kläder och handväskor. Har en hel kartong med grejer som ska bort från lägenheten. Känner mig duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0