Decembers naglar.

December började med Depends sjukt snygga holografiska lack i silver. November avslutades med detta, men det är så snyggt att jag kände mig tvungen att ha med det igen!

Sedan hade jag China Glaze - Blue Iguana med Yves Rocher - Blanc Neige över. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig tyvärr. Trodde det vita hade större glitter i sig och hoppades att det skulle bli lite snöigt, men det blev det ju inte.
 
 När jag tröttnade på det (efter två-tre dagar) slängde jag på ett rött nagellack eftersom jag kände mig julig! Skimmriga och fina China Glaze - Ruby Pumps blev det då.
 
Råkade hitta det sista Isadora - Polar Nights på Åhléns så var självklart tvungen att slå till. Så himla sjukt snyggt. Bilderna gör det tyvärr inte rättvisa.
 
 
Till jul körde jag på ett vinrött lack från Depend med OPI - The man with the golden gun över. Siffran på Depend-lacket är tyvärr avskavd så vet inte vilket nummer färgen har. Så. Himla. Snyggt. Måste ju se till att använda detta lacket nu eftersom det är det dyraste i min (lilla) samling.
 
Till nyår blev det nails inc. - Cambridge Terrace som jag fick i glossyboxen (nyårs edition). På två av mina naglar har jag ett rosa och silvrigt glitter - H&M - Rooftop Party. Så himla snyggt!
 
Det var 2012's sista naglar! Hoppas 2013 blir ett lika bra nagellacks år. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0