Fem.

Här kommer mina fem senast använda produkter igen! Påbörjade detta inlägget dagen innan jag åkte till Fuerteventura, så har väl snart skrapat ihop fem ytterligare produkter. ;)
 
 
Vitamin E Hydrating Toner - Body Shop. Älskar detta ansiktsvattnet. Det är återfuktande och bra för oss med torr hy utan att vara för oljig i konsistensen som jag upplever ansiktsvattnet från Body Shops serie Nutriganics. När det är för oljigt känns det inte som att jag blir riktigt ren efter ansiktsvattnet.
Spa Wisdom Polynesia Monoi Body Balm - Body Shop. Detta "body balm" gillade jag supermycket. Det luktade lite speciellt, men det var ett tag sedan jag använde det så kan inte "känna" doften längre. Den doftade gott i alla fall, så ett positivt speciellt. Väldigt fet och härlig för oss torrisar, kanske lite för fet till och med på vissa områden så jag rekommenderar den inte till någon som inte har torr hud.
Cream Eyeliner - E.l.f Cosmetics. Jag gillade denna ganska mycket, men egentligen är den inte slut. Den har bara, av någon anledning, torkat så mycket att den inte går att använda längre. Eftersom jag inte glömt att sätta på locket eller ens haft den öppnad så länge som den påstår sig hålla blev jag självklart väldigt besviken. Annars har den bra pigment och blir riktigt svart, lätt att applicera med den tillhörande borsten men har lite av en tendens att klibba och färga av sig.
Cocoa Butter Lip Care Stick - Body Shop. Jag gillar Body Shops "lip care sticks". Tycker egentligen inte om läpp-produkter där man måste stoppa sitt finger i produkten. I min handväska har jag endast sådant som jag kan appliceras direkt på läpparna. Gud vet vad man får för bakterier på fingrarna när man är ute och flänger! I vilket fall tycker jag om denna, den luktar lite chokladigt men inte så sött och gott som många kanske vill ha på sina läppar. Den känns bra på läpparna och återfuktar - kanske dock mest för stunden vilket skapar det hemska beroendet jag upplever, haha. :(
Balsam Avocado oil & shea butter - Respons. Detta balsamet köpte jag för att det skulle fungera bra till balsammetoden. Sen tröttnade jag på det rätt fort men gillade ändå balsamet faktiskt. Det luktar gott och känns bra och vårdande.
 
Nu har jag äntligen fått gjort denna och är supertrött så ska sova på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0