Introduktion + IKEA.

 
Nu känner jag mig inte så deppig som jag gjorde i fredags. Hade en riktigt dålig dag med massa otur och till slut blev det bara för mycket. Hade 20 avsnitt av olika serier att kolla på när jag kom hem, så det spenderade jag lördagen och lite av söndagen med. Helt perfekt att slippa sin egen värld när man är deppig, så det var bra!
 
Idag hade vi introduktion till ny kurs i skolan. Lärarna var sjukt virriga och sega men det verkar som en spännande kurs i alla fall. Efter skolan åkte jag med mamma till IKEA där vi köpte lite julklappar som jag varit lovad i snart en månad nu. Längtar efter att fixa med mina nya möbler så det blir superfint här hemma, wiie!
 
 
 
Byrå från serien Malm.
 
Byrå 2 från Malm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0