Fem.

Här är mina fem senast använda produkter igen!
 
 
Vitamin E Gentle Facial Wash - Body Shop. Krämig och skonsam ansiktstvätt som trots det krämiga ändå får huden att kännas ren och inte oljig och så.
Shea Body Scrub - Body Shop. Rätt oljig skrubb som jag antar är bra för att den är återfuktande, men det blev liksom så att oljan samlades ovanför skrubben så att säga. Det var väl kanske inte superbra. Shea är inte heller min typ av doft direkt, det luktar absolut gott men jag föredrar nästan alla dofter framför den, haha.
Special Care Schampo - ACO. Jag använder världens tråkigaste schampo eftersom jag har torr hårbotten. Det luktar "ingenting" och allt som är doftfritt luktar lite konstigt enligt mig. Sjukt tråkig produkt att visa upp och jag har inget vettigt att säga om den.
All-in-one Face Base - Body Shop. Har skrivit om denna kanske en miljon gånger. Bra foundation till vardags tycker jag eftersom det går snabbt och lätt att applicera. Bästa!
Moringa Milk Body Lotion - Body Shop. Morgina är återfuktande (speciellt eftersom det är en milk body lotion) och den luktar gott och blommigt. Dock är det som Shea inte en favorit doft, men den funkar absolut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0