Fem.

 
Coconut Shower Cream - Body Shop. Jag är SÅ glad över att denna äntligen tagit slut. Fick den på köpet när jag handlade för länge, länge sedan och den vägrade att ta slut. Kommer aldrig köpa så stora förpackningar av något som är så pass drygt som Body Shops duschkrämer. De senaste månaderna har jag inte ens tyckt att den luktat gott så jag kan inte ens säga något vettigt om den.
Hair Repair Hårinpackning - Gunry. Min billiga hårinpackning som jag brukar köpa på Ullared fungerar lika bra som de (visserligen få) andra jag testat. Den finns i två dofter och jag tycker båda luktar gott och håret blir ännu lite lenare.
Raspberry Body Butter - Body Shop. Detta Body Butter doftar gott av hallon och är återfuktande. Som vanligt när det gäller dessa. Denna doften finns inte att köpa i ordinarie sortiment utan jag har passat på under rean.
Sweet Lemon Beautifying Oil - Body Shop. Har väldigt svårt att bestämma mig vad jag tycker. I butik sägs det att man kan använda denna överallt, även i håret. Men Jessie sa att henens hår blev jättefett av det så jag har inte vågat. Att användas som återfuktande istället för en kräm funkar den väl helt okej till, men den håller inte kroppen återfuktad lika länge och när man är torr som jag så blir det inte bra.
Camomile Gentle Eye Make-up Remover - Body Shop. Sminkborttagning har jag så jag kan bada i nästan så det känns skönt att denna är slut. Är rätt säker på att jag skrivit om denna tidigare och att jag då skrivit bra saker. Men nu efter ungefär tre eller fyra flaskor som jag faktiskt inte köpt så är jag rätt less på den. Jag är kanske inte så lojal mot mina produkter helt enkelt.
 
Nu måste jag springa till jobbet så jag inte blir sen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0