Rensar-lördag.

Idag har jag spenderat x antal timmar med att rensa i min (stoooora) bokhylla. Har slängt en Ullareds-påse och ska lämna en påse med böcker på något antikvariat eller så. Sedan kom mamma hit och hjälpte mig med att flytta lite på bokhyllan och montera ihop min klädställning och möblera om lite. Det har varit en himla massa jobb och nu måste jag fixa ett IKEA-besök för att köpa lite lådor och så för att förvara mina grejer bättre. Ett hem blir ALDRIG klart känner jag ibland...
 
Jag och mamma var för korta för att fixa lampan i hallen så fick ringa min långa storebror så kom han över och hjälpte till. Sedan lagade jag god middag och nu har dom lämnat mig och jag har diskat lite efter maten. Är väldigt trött så ska slappa med ett avsnitt Grimm och sedan sova.
 
Hittade lite gamla julklappspengar bland mina obetalda fakturor. (OBS skämt som Nettan förstår ;)...) Det var en välkommen överraskning!
 
Såhär ser mitt "vardagsrum" ut för tillfället. Orkar inte ta tag i det just nu... Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0