Tisdag.

Nettan klagade för ett tag sedan på att jag bloggat för dåligt. Jag har helt enkelt haft noll lust att blogga, men nu tänkte jag komma igång igen! Däremot så har det ju absolut inte hänt något spännande under dagen. Jag försov mig och började dagen med lunch tillsammans med Caroline. Sedan var det föreläsning, sjukt tråkig föreläsning dessutom, om makt och något. Jag spelade mest bubble shooter på mobilen.
 
Efter föreläsningen hade vi en timmes paus innan vi skulle få höra från tre representanter från fältet inför vår praktik. Under pausen kom jag nog på vad jag helst vill praktisera. Det finns pärmar där studenter har beskrivit sina praktikplatser som jag och Caroline läste och jag blev faktiskt exalterad när jag läste om kuratorsarbete på Ungdomsmottagning. Så det är nog det jag helst vill!
 
Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka träna eller inte. Känner mig sjukt omotiverad att ta mig utanför dörren med tanke på vädret så det blir kanske till att träna lite här hemma. Typ lyfta mina hantlar så jag får enorma biceps, hehe.
 
När solen skiner är det lättare att vara motiverad till att ta sig ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0