Divide & Multiply Mascara.

Idag blir det en recension på Divide & Multiply Mascara. Denna mascaran fick jag ett prov av på någon klubbdag.

Body Shops beskrivning av mascaran:
Den ultimata mascaran som i ett enda steg ger både definition och längd till fransarna med ett fantastiskt resultat – superlånga, mörka och glänsande fransar på nolltid.



Positivt:
* Ingenting

Negativt:
* Torr
* Fick ingen mascara på ögonfransarna

Detta är faktiskt den sämsta mascara jag har varit med om. Jag har en liten tanke att de små mascaror som de gav bort var defekta typ eftersom jag aldrig varit med om något liknande. Mascaran var jättetorr och hur mycket jag än försökte så fick jag ingen mascara på ögonfransarna. Mascaran får 0/10 av mig. Detta är den enda produkten från Body Shop som jag kan säga att jag varit missnöjd över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0