Natural Lip Roll-On.

Dagens recension blir på Natural Lip Roll-On som är något mellanting mellan läppglans och läppsyl. Det finns i fem dofter: mint, rose, orange, berry och coconut. Jag har alla fem, men till mitt försvar så har jag faktiskt bara köpt ett och det var det första i samlingen. Favoriten för mig är nog mint.

Body Shop om produkten:
100% naturlig och framtagen enbart från naturliga oljor och ingredienser. Den unika rollerapplikatorn glider mjukt över dina läppar.

Positivt:
* Ger ett fint glans

* Känns skönt på läpparna, både svalkande och mjukt

* Luktar gott

 

Negativt:
* Tyvärr håller det inte länge alls och jag måste lägga på nytt mest hela tiden när jag använder det

 

Natural Lip Roll-On är en helt okej produkt men att det inte håller länge är en stor nackdel enligt mig. Men den har också många fördelar och får därför 6/10 av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0