Peppermint Cooling Foot Lotion.

Dagens recension blir på Peppermint Cooling Foot Lotion. Denna lotion luktar gott och den är skön och sval. Jag använder den efter nästan varje dusch för att hålla fötterna mjuka och slippa hemska spruckna hälar.

Såhär beskriver Body Shop produkten:
Fuktighetsbevarande och med extra mjukgörande egenskaper. Community Trade-producerad pepparmyntsolja svalkar skönt.



Positivt:
* Luktar gott
* Håller mina fötter mjuka och återfuktade
* Härligt svalkande
* Absorberas fort av huden

Negativt:
* Den utför inga "mirakel", snarare än att göra fötterna mjukare och mjukare håller de mina fötter i ungefär samma skick. Om jag slarvar så märker jag rätt fort att de blir torrare dock så vet inte om det riktigt kan klassas som negativt egentligen..

Jag gillar Peppermint Cooling Foot Lotion mycket och tycker att pepparmint är en perfekt doft till fötter av någon anledning. Den utför som sagt inga mirakel men hjälper mig att hålla fötterna i ett bra skick och vad mer kan man egentligen begära? Jag ger Peppermint Cooling Foot Lotion 7/10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0