Fem använda produkter.

Har sett på flera andra bloggar att de lägger upp de senaste fem produkterna som de tagit slut på, så jag tänkte härmas lite! Så här kommer de fem senaste produkterna som jag tog slut på.
 
 
Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub - The Body Shop. En fotskrubb som luktar pepparmint. Kornen är ganska grova, men det gillar jag! De känns i och för sig inte så grova på fötterna, men det kanske är jag som har fötter som en hobbit bara! Gillar denna mycket och tycker att den gör fötterna mjuka och lena.
Body Butter Duo, Sweet Pea - The Body Shop. "Duosarna" tycker jag är fantastiska. Helt perfekt för oss med extra torr hud på till exempel armbågarna och benen. Det finns alltså två krämer i denna, en för de allra torraste delarna av din kropp och en för resten. Hur bra som helst! Nackdelen med dessa är enligt mig att det finns för få dofter.
Nutriganics Smoothing Day Cream - The Body Shop. Världens bästa ansiktskräm enligt mig. Den är fantastisk för min torra hud och är skön och bara bäst. Gillar även förpackningen, man slipper gräva i den.
The Olive Branch Shower Gel - LUSH. Denna fick jag i min julförpackning från storebror och har varit väldigt sen med att börja använda den. Jag gillar LUSH, deras produkter är gulliga och de är naturliga och så vidare. Däremot så föredrar jag i de allra flesta fall produkter från Body Shop. Denna duschkrämen luktade gott men enligt mig rätt manligt, men det kanske bara är min smak. Själva "krämen" är helt rinnig vilket känns helt fel för mig också. Detta var alltså inte direkt en hit enligt mig.
Shampoo Persika - Naturelle. Åh, bästa doften. Mums. Detta shampoo+balsam luktar såååå gott. Brukar köpa det för typ 10:- på Ullared dessutom. När det gäller hårprodukter är jag sämst på att recensera dock. Mitt hår är som det är och ingenting jag testat har ändrat på det än så länge, alltså går jag typ bara på doften när jag gäller hår. Man vill ju att håret ska lukta gott såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0