Fem senaste produkter.

 Här kommer de fem senaste produkterna som jag tagit slut på. Ursäkta superdålig bild!
 
 
Creamed almond and coconut smoothie - LUSH. En duschtvål med doft av vanilj och ylang ylang (och mandel och kokos antar jag!). Jag var inte särskilt förtjust i varken doften eller konsistensen. Den var tjock och krämig, vilket man hör på namnet antar jag men jag gillade inte!
Charity pot - LUSH. En bodylotion med cocoa butter och mandelolja. Det påstås att den luktar choklad men jag vet inte jag.. Den känns i alla fall återfuktande och bra men jag är inte jätteförtjust i doften, föredrar mina body butters från Body Shop!
Wild rose nourishing hand butter - The Body Shop. Här är en recension jag skrivit tidigare. Jag gillar denna handinpackning, den gör händerna mjuka och sköna.
Peppermint cooling foot lotion - The Body Shop. Bästa fotkrämen! Mintig och smaskig doft. Älskar alla fotprodukter i denna serien.
Hand & body cream - Delon. En kräm med doft av persika som jag köpt på Ullared. Inte tillräckligt återfuktande för mig och jag gillade inte doften så mycket när man fick den på kroppen. Börjar fundera på om jag kanske bara är väldigt kinkig när det gäller doft/lukt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0