Helg.

Det är helt sjukt hur fort denna helgen har flugit förbi. Efter tågresan hem i fredags åkte jag hem till pappa och åt middag. Sedan ringde en fin tjej som ville dricka vin så jag lämnade familjen för att umgås med henne. Det blev ett antal glas vin och jag kom hem sjukt sent, speciellt med tanke på att jag varit uppe sedan klockan 6:15. På vägen hem vrickade jag foten och skrapade upp hela knät. Aj, aj.
Lördag och söndag spenderade jag med mamma som kom med bakismat till mig som gjorde susen och jag mådde snart bättre. Sedan bara vi slappade och vilade ben och fot. Idag var vi en sväng på Frölunda Torg och mamma köpte en lampa till mig och jag köpte en badrumsmatta.
Nu har jag kollat på True Blood och Pretty little liars och ska ta och packa inför imorgon då jag lämnar Göteborg igen.
 
Fina tjejen på Lilla London.
 
Ny lampa!
 
Ny matta,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0