Aprils naglar.

Såhär såg mina naglar ut i april:
 
 
Först hade jag ett "duo-lack" i rosa, som jag tror är lite mer korralig än vad som syns på bilden. Collistar - Fior de Pesco och Transparente glitter på ringfingret, som har lite holografiskt glitter i sig. Dessa naglarna fixade jag stressad på jobbet och glömde fota när de var nygjorda, så de är någon eller några dagar gamla här.
 
 
Sedan fick jag äntligen prova China Glaze - Tart-y for the Party, som är ettt jättefint ljuslila, lavendel-aktigt lack. Älskade färgen, formulan var bra plus att det höll länge.
 
 
Sedan blev det Kicks - Macaron Pink, på bilden har jag sex lager. Det var nästan omöjligt att få det täckande, inte ens här med hela sex lager är det helt täckande. Hopplöst. Men färgen var fin och ja, rosa/orange/korall/nude-aktig? Vet inte hur man ska beskriva den!
 
Efter någon dag slängde jag på finaste, bästa OPI - The man with the Golden Gun, vilket var tanken redan från början. Men eftersom klockan blev väldigt mycket efter sex lager nagellack så var jag tvungen att sova helt enkelt! Fina guldiga lacket var supersnyggt tillsammans med Kicks-lacket
 
Nu har jag Mavala - Silver på naglarna tillsammans med elf - Matte finisher) och nails inc - Cambridge Terrace som en fransk fast på snedden! Denna blev tyvärr väldigt misslyckad, det syns inte direkt på bilderna men tejpen drog i manikyren så det blev förstört. Dessutom var det omöjligt att fota dessa, alla bilder blev verkligen dåliga och jag tog typ 20 stycken. Kunde varit riktigt snyggt om man fått till det ordentligt.
 
Så här såg naglarna ut när de var silvrigt matta. Har haft detta överlack superlänge men det är faktiskt första gången jag använder det. Nästa gång blir det nog matta svarta men känner för mer våriga färger nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0