Lite gnäll.

Livet som pollenallergiker är verkligen inte alltid lätt. Just nu är det visserligen extremt höga halter av gräs (vilket jag definitivt är allergisk mot) och det är väl naturligt att må extra dåligt. Trots användning av både tabletter och nässpray har jag mått rätt dåligt, speciellt på grund av mina ögon. De rinner och kliar så mycket att jag helst vill riva ut dem. Nu tog jag tummen ur och köpte ögondroppar, vilket jag tycker är lite bökigt och svårt. Dessutom ska jag ta dem fyra gånger om dagen. Hejdå mascara. Inte hela världen men eftersom jag börjar jobba imorgon hade jag tänkt försöka se representabel ut. Tji fick jag.
Dessutom fick jag lite solexem på bröstet och ena axeln igår. Inte mycket som är bra just nu alltså. 
Men nu tänker jag fixa naglarna medan ögondropparna (förhoppningsvis) utför sin magi och när jag mår bättre så behöver jag inte gnälla mer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0