Snabbtorkade topplack.

Jag har gett mig själv uppdraget att hitta det bästa snabbtorkande topplacket, varför jag testar ett nytt varje gång det förra tar slut. Eftersom de håller ett tag så tar det självklart sin tid. 
Idag testade jag för första gången Trinds version och jag är långt ifrån nöjd. Detta topplack torkar endast översta lagret känns det som. Man bör ju kunna förvänta sig att ett topplack ska ta sig igenom och torka tre lager utan problem. Dessutom var borsten väldigt liten och lacket så pass rinnande att knappt något fastnade på den. Är glad stt jag köpte denna nitlott på 50% rabatt på taxfree-pris. Rekommenderar INTE! Än så länge är Seche Vite fortfarande min rekommendation. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0