Efter-tränings-snack.


Efter många om och men försöker jag komma igång ordentligt med träningen igen. New York och c-uppsats har satt lite käppar i hjulet men nu sjutton! 

Denna söndag började med en frukostdejt tillsammans med en av mina bästaste tjejer och sedan tog jag mig till gymmet och körde spinning och cx. När jag kom hem blev det ett stort mellanmål i form av en Goolife bar (caramel coco - MUMS), en liten skål med vaniljkesella blandat med lite vaniljyoghurt och toppat med färska jordgubbar samt en apelsin. Och ett stort glas vatten såklart.

Från och med denna veckan (alltså den som börjar imorgon) så är det träning minst fyra dagar i veckan som gäller. Om det är en lugnare promenad i Slottsskogen spelar ingen roll, men fyra dagar ska jag röra på mig mer än vad vardagen annars erbjuder. För att lyckas med detta ska jag försöka blogga om min träning, då kommer jag ju inte vilja misslyckas!? Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0