Oktobers naglar.

Nu kommer oktobers naglar, när november nästan är slut. Mycket dåligt, jag vet. Men bättre sent än aldrig!
 
 
Började månaden med Essie - we're in it together, en babyrosa historia med lite skimmer i. Fyndade detta lack på Åhléns rea efter sommaren och får ändå säga att jag är nöjd, trots den stora mängd rosa lack jag redan äger. ;)
 
 
Då gick en nagel på varje hand av. :( testade jag ett av Depends mirror-lack (nummer 2044), som är ett blå-grönt metallic-skimmrande lack. Inte favoriten i samlingen men fin, hade dock hoppats på mer.
 
 
Essie - chocolate kisses är mitt första lack från Essie som även det köptes på Åhléns rea. Lacket är brunt med en vinröd ton.
 
 
Kändes lite tråkigt så slängde på min pärla: OPI - the man with the golden gun. Det må ha kostat närmare 600 kronor i butik i Sverige men jag hade nog till och med tyckt att det var värt pengarna om jag lagt den summan!

"Fem".

Eftersom jag inte känt att jag har haft tid att blogga har jag samlat på mig en HÖG med använda produkter. Till följd av detta har jag väntat och väntat med att ta mig till återvinningen och nu står jag inte ut längre!!!!!
Slänger upp en bild på alla men orkar inte att skriva en recension om varje produkt.
 
 
Bland produkterna är Batiste torrschampo favoriten och den köps på rullande bank. Body Shops ansiktsvårds-serie Nutriganics är som bekant en gammal favorit hos mig som jag för tillfället inte använder men förmodligen så småningom går tillbaka till.
Deon från Barnängen skulle jag absolut aldrig köpa igen då den lämnade massa vitt i armhålan som såklart vill förflytta sig vidare.
I övrigt har jag inte så mycket att säga, mycket mediokra produkter tyvärr. Önskar lite mer WOW-produkter just nu!

Stressad.

Denna hösten har varit väldigt jobbig och stressig för mig. Det finns väldigt mycket jag vill hinna med och jag känner inte riktigt att jag klarar av att göra allt som jag vill just nu. Att blogga hamnar bland en av de första saker som ryker från min "att göra-lista" eftersom det inte känns särskilt viktigt. Idag känner jag mig något mindre stressad och tänkte försöka klämma in några inlägg, sedan får vi se hur framtiden ser ut!

RSS 2.0