Frukost

Nu äter jag frukost innan jag ska iväg till skolan och diskutera etik med min grupp.

Vaniljyoghurt med väldigt god müsli!

Trevlig dag!

Detta försökte jag lägga upp 7:30 men det vill verkligen inte fungera med bild... Får lägga upp utan då. Grr.


Bloglovin'

Följ min blogg med Bloglovin

(Försöker bara ta kontroll över min blogg i bloglovin'... Inget att bry sig om....;)

Sara som robot.

Idag hade vi väldigt kul på föreläsningen och funderade över hur vi skulle se ut om vi var robotar. Så skulle jag se ut!

Lunch med pluggisar

Sitter och lunchar med Sara & Caroline på spagetti Western. Vi ska prata om föreläsningen och uppgiften vi har tills imorgon. Men mest pratar vi om annat....

 


Äntligen!!!

Som jag har väntat och längtat efter denna app!! Nu blir det att börja blogga igen. Ny blogg. Ny Sara.

Är så exalterad att jag inte kan sova!! Iiih!!


RSS 2.0