Tvättstugan..

Idag är det dags att tvätta.. När det börjar bli ont om rena underkläder så vet man att det är dags!

Nu funderar jag på om det är okej att gå till tvättstugan i sin onepice? Eller..? Än så länge har jag bara, bara haft den hemma, ensam. Men ja.. Det är ju bara tvättstugan?

 


Espresso House

En liten fika med Katja för att fira att det är helg! :)

 


Blåbärspannkakor och Parenthood

Efter tränning med Jessie och pluggande tyckte jag att jag förtjänade lite belöning i form av blåbärspannkakor och ett avsnitt Parenthood.




Funktionshindrad robot

Sitter i skolan på en föreläsning som heter "Vad är funktion & ålder?" så jag ritade en funktionsnedsatt robot. Fint va?

 


Vad är etnicitet & ras?

Sitter på föreläsning - "Vad är etnicitet & ras?" och lyssnar på olika "angreppssätt" på etnicitet.

Förr i tiden steriliserade man de som inte hade tillräckligt bra ras. Under tvång alltså. Det är jag kritisk till.

Denna delkursen handlar om att vara kritisk så jag jobbar på att vara kritisk mot typ.. ALLT!

 


Ullared!!!

Ligger i sängen och är typ för exalterad för att sova. Imorgon ska jag till Ullared med Nettan. Vi älskar Ullared. <3


Mellan föreläsningar

Vi har suttit på föreläsning om vetenskapliga paradigm. Nu har vi två timmars rast till nästa som handlar om makt. Himla spännande..

Nu sitter jag med Caroline och Maria i caféet och längtar till nästa föreläsning! ;)

 


Sötast pojkvän.

Igår kom jag hem från en långhelg hos min pojkvän som gav mig en bukett med röda rosor. Hur gullig?! <3


Bilder?

Åh en uppdaterad app med buggfixar. Funkar det att lägga upp bilder nu dåå...? Testar att lägga upp min müsli igen, haha.

Nä. Det funkade ändå inte. Arg.


RSS 2.0