Septembers naglar.

 
September började med en guldig manikyr då jag hade supersnygga Deborah Lippmann - Nefertiti på naglarna. På ringfingrarna har jag Elf - Golden Goddess som tyvärr är lite silvrigare på naglarna än i flaskan.
 
 
 
Sedan blev det lila med Gina Tricot - Lilac som var ett förvånandevärt täckande lack med tanke på tillverkaren. På ringfingrarna körde jag ett liquidsand lack i form av OPI - Can't let go.
 
 
 
Från lila till rosa med ett lack jag fick i julis (?) Glossybox - Nails inc. - Brook Street. Pekfingrarna blingades till lite med OPI - The man with the golden gun.
 
 
 
Sedan var det dags för fotboll så jag körde på Gina tricot - Deep ocean, som är ett riktigt trevligt blått lack.
 
 
 
Sedan var det dags för bröllop i slutet av september. Då körde jag på en gradiant glitter i samma stil som jag hade i augusti. Den underbara rosa basen är Isadora - Rosette vilket jag nog tycker är en av de finaste lacken någonsin. Glittret är Gina tricot - Pink party, ett snyggt ljusrosa glitter som jag köpte efter att jag gillade det silvriga glittret jag använde till denna manikyr i augusti.

RSS 2.0