Body Butter.

Body Shop har ju massa olika dofter på sina body butters, det finns bland annat kokos, citron, jordgubb, mango och oliv. Dessa body butters är (såklart) till för att smörja in sig på kroppen med. Jag använder de efter varje dusch och just nu använder jag kokos som jag tycker luktar supergott!

 

Eftersom varje doft har en egen produktbeskrivningar så blir det lite basic av vad Body Shop skriver om produkten:

Härligt lyxig och intensiv fuktighetsbevarare. Smälter in i huden och gör den mjuk, len och diskret doftande. Fuktighetsbevarande i upp till 24 timmar.



Positivt:
* Doften (de luktar himla gott!!)
* Väldigt återfuktande
* Huden blir len och skön

Negativt:
* Inget alls!!!

Värdens härligaste Body Butter får 10/10 av mig! :) L O V E. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0