Fin onsdag. <3

Min dag började med att plugga tillsammans med Caroline. Innan skolan tog vi en lunch på Subway och gick och hämtade ut våra tentor. Jag är väldigt nöjd med mitt resultat måste jag säga. Tentan bestod av fyra uppgifter och på tre av dem fick jag VG.

I skolan gick vi igenom övningsfrågor om barn- och familjerätt vilket var väldigt intressant. Plus att vi har världens gulligaste lärare! Efter skolan sprang jag hem och hämtade min träningsväska och sedan mötte jag min älskade Nettan för att träna. Vi var rätt tidiga på gymmet så vi körde 20 minuter på löpband innan vårt CXWORX pass började. Kommer ha sjuk träningsvärk nu igen, innan den gamla riktigt försvunnit typ.

Efter träningen har jag ätit mat och kollat på Ringer och New Girl. Bra dag måste jag säga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0