Hemp Hand Protector.

Dagens Body Shop recension blir på deras Hemp Hand Protector som är en handkräm som är riktigt fuktighetsbevarande! Jag får sjukt torra händer om jag inte smörjer in dem regelbundet. Jag brukar ha en lite fetare kräm som jag tar på kvällen och någon mindre fet som jag har i handväskan. Denna produkt är nog bäst att ta på kvällen, tycker jag i alla fall, eftersom den är rätt fet.

Body Shops produktbeskrivning:
Dina händer får arbeta hårt och stå ut med mycket – ge dem maximal omvårdnad och skydd hela dagen. Den här sköna handkrämen verkar fuktighetsbevarande i upp till 12 timmar, och fortsätter verka även efter att du har tvättat händerna.




Positivt:
* Återfuktande
* Händerna blir verkligen mjuka

Negativt:
* Lukten, "doften" av hampa är inte särskilt god
* Att den är fet kan väl ses som negativt för vissa

Denna handkräm är riktigt bra, speciellt för oss som har torra händer. Det som är negativt för mig är som sagt hur den luktar, jag har gärna något som luktar riktigt gott på händerna så det är ett litet minus. Förutom lukten så tycker jag att det är en riktigt bra produkt som känns skön och den hjälper verkligen mot torra händer! Hemp Hand Protector får 7/10 av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0