Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub.

Nu tycker Nettan att jag måste komma igång med mina recensioner igen och hon har därför beordrat mig att skriva om Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub. Som man hör på namnet så är det alltså en skrubb till fötterna som luktar pepparmint. Jag använder den i duschen, ibland utan att fila fötterna och ibland efter att jag har filat dem.

Detta säger Body Shop om produkten:
Pimpsten skrubbar fötterna och tar bort hård hud. Pepparmynta friskar upp och ger en fräsch doft.


Positivt:
* Luktar gott
* Skön att använda
* Fötterna känns mjuka och lena
* Väldigt dryg. Burken med 100 ml kostar 95:- och räcker väldigt länge.

Negativt:
* Kommer faktiskt inte på något!

Jag gillar Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub och tycker om att använda den. Den löddrar härligt och jag tycker att det är skönt att skrubba fötterna. Body Shop har rätt mycket produkter för fötter utöver fotkräm och det tycker jag är väldigt bra eftersom många glömmer bort fötterna. Men vem vill inte ha lena, fräscha och mjuka fötter på sommaren?? Många tycker att Body Shop har dyra produkter och visst, det är kanske inte samma precis som Nivea och Dove men många av deras produkten, som denna t.ex., är väldigt dryga och räcker länge. Jag tycker absolut att det är värt att lägga mer pengar på roligare och bättre produkter. Jag ger Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub 9/10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0